Veckans Citat #4

Fjärde citatet ut är...
 
Man är aldrig en förlorare -
Förrän man slutar försöka

 
Citatet är taget ur boken "Visdom" av Daniel Swärd
 
Ge aldrig upp, fortsätt kämpa och fortsätt försöka. De som är bäst inom sitt yrke har oftast misslyckats fler gånger än vad de lyckats.
Jag vet att några bloggare jag följer har nämnt att de funderar på att sluta blogga och till er säger jag att snälla sluta inte, ta en paus, blogga bara när ni har lust och tvinga inte fram något - vi läsare kommer finnas kvar, iallafall jag :)
 
 
Bloggtorka? → Klicka Här
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

Helt rätt! Fint skrivet :)

Svar: Tack :)
Anima

2 purposes.blogg.se:

Så sant! dock vet jag inte riktigt vilka bloggare du menar, men just gällande mig så har anledningen, till att jag funderat att sluta blogga, att jag känner att bloggandet inte ger mig så mkt.

Jag har liksom inget mål, om du förstår vad jag menar. Hade man haft som mål att bli en storbloggare, kan man ta pepp från statitik och liknande. Men jag skriver bara för att jag behöver skriva av mig. Och i längden så dör lusten ut. Vet inte riktigt hur jag ska förklara haha xD Det är lättare att lägga tid på ngt och tycka att det är värt det om man har ett mål. Jag har inget mål med mitt bloggandet. Bloggandet blir bara så som det blir :o Och det r sällan jag känner mig nöjd.

fin bild btw! Gillar att du inte ändrar på blommornas asvtånd från linsen. Blev snyggt ^^

Svar: Jag har inte heller något mål men har man ingen lust så har man inte :)Tack så mycket :)
Anima

Kommentera här: