Om jag vann 10 miljoner

Här är vad jag skulle göra/ köpa om jag vann 10 miljoner skattade kronor.
Jag har letat priser och bilder halva dagen och detta är andra gången jag skriver detta inlägget då jag råkade ta bort det första så ursäkta om det inte håller den vanliga kvaliten men jag är lite arg....
 
En liten varning: pga bilder blir inlägget väldigt långt.
 
  • Först och främst: Köpa en hästgård. Bilderna är tagna från en gård som för tillfället är till salu.
 
Den här gårdsplanen är tillräckligt för att jag ska vilja ha gården 
 
En underbar liten uteplats på husets baksida
 
Ett vackert stall
 
Stallets insida som gör en svag i knäna
 
En lyxig bonus - Badtunna
 
Perfekt läge för hage
 
Pris: ca 3 000 000 Kr
 
Pengar kvar: 7 000 000 Kr
 
  • Nästa: Nya möbler till huset
 
Pris: ca 1 000 000 Kr
 
Pengar kvar: 6 000 000 Kr
 
  • Nästa på listan blir två bilar för det behövs om man ska bo så här. Bilder och priser tagna från en bilförsäljnings sida.
 
 
Pris: ca 290 000 Kr
 
Pengar kvar: 5 710 000 Kr
 
Nästa: Två Cavalier King Charles Spaniles
 
 
Pris (Hundarnas första & andra levnadsår): ca 60 000 Kr
 
Pengar kvar: 5 650 000 Kr
 
  • Nästa: Två hästar köpta från några som födder upp nordsvenskar. Bilderna är tagna från deras faceboksida. (Länk till deras hemsida)
 
Kajsa
 
Roxita
 
Glomstadgutten
 
Hårleman
 
Pris (Två hästar + engångskostnader): ca 100 000 Kr
 
Pengar kvar: 5 550 000 Kr
 
  • Nästa är att gifta mig med min älskade fästman ♥
 
Förslag på bröllopsklänningar, bilder från google
 
Pris (Stort, extravagant, all inclusive)ca 1 000 000 Kr
 
Pengar kvar: 4 550 000 Kr
 
  • Nästa: Husvagn, jag älskar att campa :)
 
Bild och pris taget från blocket 
 
Pris: 360 000 Kr
 
Pengar kvar: 4 190 000 Kr
 
  • Nästa: Fästmannens önske-båt ;)
 
Bild och pris taget från blocket
 
Pris: 1 090 000 Kr
 
Pengar kvar: 3 100 000
 
  • Sist men inte minst - Resa till gran canaria - 4 veckor med fästmannen :D
 
Bild tagen från google - Gran Canaria, Las Palmas - Hotell Anfi i bakgrunden
 
Pris: ca 100 000 kr (Har plusat på en del på priset)
 
Pengar kvar: 3 000 000 Kr
 
Ja, det var allt resten av pengarna hade (om detta varit verkligt) satts in på ett gemensamt sparkonto.
-----
 
Detta var ett inlägg som är en del av min dagslista. (Länk)
 
Kram Anima ♥

TaurusAnima

Kommentera här: