Om jag kunde byta utseende med någon...

Så skulle jag byta med sångerskan Amy Lee, enda anledningen är att hon har alla drag som jag finner attraktiva hos en kvinna. Tror Amy var min första tjej-cruch och jag har nog fortfarande en liten kändis förälskelse i henne men kom igen hon verkar vara en underbar människa och har en gudinnegiven röst. Att hon dessutom är het är bara bonus. ;)
 
Allmän Fakta om Amy:
Lee föddes som Amy Lynn Lee till John Lee och Sara Cargill. Hon växte upp med tre syskon, brodern Robby och tvillingsystrarna Carrie och Lori. Hon hade även en tredje syster som dog vid tre års ålder. Låten "Hello" som finns med på albumet "Fallen", är skriven som ett minne till henne. Lee tog lektioner i klassiskt piano när hon var nio år. Hennes familj flyttade runt i USA under hennes barndom, men till slut bosatte de sig i Arkansas, där Evanescence också bildades. Lee tog examen vid Pulaski Academy år 2000.

♥ 
Amy svarar på fan-frågor:
 
 
Har du bloggtorka och vill ha inspiration? → Klicka Här
 
Kram Anima

Kommentera här: