Något jag ångrar att jag inte gjorde förra året

Jag ångrar att jag inte gick på swedenrock och fick höra Volbeat och Skillet live. Det hade varit Awesome!
 
Vi kör som vi brukar göra med musikinlägg, tre låtar per band :3
 
SKILLET
Allmän fakta: De är ett amerikanskt, kristet rockband, bildat 1996 i Tennesse. Bandet består av Jhon Cooper (sång, bas), Korey Cooper (gitarr, keyboard), Jen Ledger (trummor, backupsång) och Seth Morrison (gitarr).
 
(Sambons och min låt)

 

 

 
VOLBEAT
Allmän Fakta: De är ett danskt hårdrocksband, som grundades 2001 av Michael Poulsen. Han har tidigare varit medlem i bandet Dominus, som var en stor metalgrupp i Danmark, tills de splittrades strax innan Volbeat grundades. Michael Poulsens största inspirationskällor kommer ifrån Elvis Presley och Johnny Cash.
 

 

 
 
 
Bloggtorka? → Klicka Här 
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 purposes.blogg.se:

Volbeat är bra!^^ Men de där första har jag inte hört talas om tidigare :o asså det där kristna bandet xD

Svar: Jag visste inte att skillet var ett kristet band förrns jag kollade efter lite allmän info om dem, för det märks inte i deras låtar XD
Anima

Kommentera här: