Filmtips Söndag #4

Fjärde filmen ut är ...
 
House At The End Of The Street (2012)

Regissör: Mark Tonderai
 
Skådespelare: Jennifer LawrenceElisabeth ShueMax Thieriot (Hela Listan)
 
Längd: ca 100 minuter
 
Gener: Horror, Mystery, Thriller
 
Sammanfattning:

Elissa och hennes nyskilda mamma har flyttat till ett trevligt litet område inärheten av ett hus där en ung flicka mördade sina föräldrar för fyra år sedan. Huset verkar öde men de finner snart att sonen (Ryan) fortfarande bor kvar. Elissa blir så småning om vän med Ryan och börjar få känslor för honom på grund av hans milda natur.
Men allt eftersom de kommer närmare varandra, får Elissa reda på mer och mer om händelserna kring morden på Ryans föräldrar som inte liknar något hon tidigare hört.

Trailer:
 
 
 
Enligt min mening är detta mer thriller än horror, fast det gäller de mesta för min del. Ha en trevlig dag gott folk.
 
----------------
 
Bloggtorka? → Klicka Här
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

Åh, älskar Jennifer så den kanske man ska se! :)

Svar: Ja hon är jäkligt bra :-)
Anima

2 Skogsraah ☾:

Åh, har ej sett! Kanske får bli den ikväll ;)

Svar: Det tycker jag låter som en bra ide :)
Anima

3 purposes.blogg.se:

Asså jag är as feg. Jag är typ en kyckling, så jag tror inte jag vågar se denna :o Asså jag läste ba ordet horror, och kände mig rädd :o Fan jag hatar skräck. Iofs skrev du att du tkr dete mer en thriller, men dete nog bara för att du inte är en kyckling som mig hahaha xD

Svar: För att vara helt ärlig så är jag jätte lätt påverkad, så om jag ser en skräckfilm så är jag paranoid i ca en vecka efteråt XD Ne men denna är ingen horror utan mer spänning, thriller som sagt :)
Anima

4 Mathilda:

Nu är vinnaren av Veckans blogg presenterad! Gå gärna in och kolla om det var du som vann!:) kram

Svar: Har varit och kikat nu ^^
Anima

Kommentera här: