Dagens bild

 
På schemat idag står filmtips men det dyker upp senare ikväll.
 
Kram Anima♥

Kommentarer:

1 Josephine Struik:

Hej Anima!
Jag hittade din blogg via en kommentar som du lämnat på blogg.se's inlägg om gilla-knapp. I den kommentaren skrev du att din gilla-knapp inte visades på alla dina inlägg, och det är precis det problemet som jag har! Nu när jag gick in på din blogg (superfin btw!) ser det ut som att det problemet är fixat. Hur löste du det så att alla inlägg (antar att du har infitive-scroll?) får en gilla-knapp? Suupertacksam för svar!

Svar: Hej för att vara helt ärlig så har kag ingen aning hur det blev fixat. :P
Anima

2 purposes.blogg.se:

Oh!:D Vad trevligt med filmtips ^^ det uppskattas alltid :D

Svar: Japp ska bara komma på vilken av mina 600 nånting fimer jag ska välja att tipsa om ^^
Anima

Kommentera här: