Well Hello There

Godmorgon
 
Uppe tidigt idag :)
 
Så det är en sak jag vill berätta, jag har fått en praktik på en secondhandbutik som "Bokansvarig". :D
Hur awesome är inte det? Äntligen något att göra medans jag väntar på hösten och ett möjligt jobb på något bibliotek i stan eller på akademibokhandeln.
 
Idag är första dagen och jag är "valfri svordom" nervös, den här secondhandbutiken drivs av pingstkyrkan och ja, jag bryr mig inte om att de är religösa. Jag är inte troende och så länge ingen försöker köra ner deras religon i min hals så har jag inget emot de. ^^ Men jag hoppas att jag inte råkar trappa på någons tår (bildligt talat). Ni vet, asperger, tala först och tänka sen. Det är därför jag är nervös, så idag får jag verkligen tänka efter innan jag pratar, så borde det gå bra. :)
 
Så arbetstiderna kommer vara vardagar mellan 10 - 14. Så fyra timmar varje dag och ledig helger. Jag hoppas bara att jag orkar med detta, alltså, så att tiden funkar för mig och så, annars får jag komma när det inte är folk där helt enkelt. :)
 
Ja, så det var de jag ville säga, dagens inlägg från dagslistan kommer att dyka upp efter 14. :)
 
Ok, här har vi dagens bild
 
Underbart väder idag ^^
Ha det så bra idag <3
 
Kram Anima♥

Kommentarer:

1 Yvonne Kullenstjärna:

Ha en underbar dag och kul dag :)
Hälsningar Yvonne

Svar: Tack så mycket :)
Anima

2 borntolose.blogg.se:

Underbart med böcker! :)

Svar: Det är de ^^
Anima

Kommentera här: