Godmorning - Praktikprat

yay morgon, tre koppar kaffe och 4 frallor.
 
Jag är dötrött men ser fram emot praktiken. Börjar få ordning på böckerna nu, författarna är just nu efter första bokstaven i efternamnet. Idag ska jag rensa undan överflödiga pocket böcker som kan plockas fram och fylla på när det har sålts undan lite. 
 
Funderar på att fråga chefen om jag får vara lite sneky och lägga undan Sthepen King böcker till mig själv fram till löning. xD Det har kommit in löjligt många King böcker, Knootz böcker och någon Steve något-efternamn-på-S. Så ska fråga om allt ska vara framme eller lägga undan dem som är mindre populära. Jag menar King fyller för tusan nästan upp en hel hylla.
(Thats to damn many books with the same author and I want them all.)
(Tror inte min sambo skulle gilla det) :P
 
Här har vi dagens bild
 
Kram Anima♥

Kommentera här: