5 år tillbaka? Dagsläget? 5 år framåt?

5 år tilllbaka: Jag var 16-17 år, gick första året i gymnasiet, omvårdnadsprogrammet. Jag bodde fortfarande hemma och jag var tillsammans med min sambo.
 
Dagsläget: Jag har precis börjat en praktik i en secondhand, jag är utbildad undersköterska men har fått inse att jag inte klarar av jobbet. Jag bor ihop med min sambo i en bostadsrätt. För fem år sedan så trodde jag att jag i nulägget skulle ha jobb som undersköterska på ett äldreboende.
 
5 år framåt: Jag kommer vara 27 år, förhoppningsvis jobba som bibliotikarie eller på akademibokhandeln. Jag hoppas att jag och sambon har skaffat hus. Sen har jag inte tänkt längre än så, just nu iallafall.
 
 
Kram Anima♥

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

Kul inlägg! :)

Svar: Tack, kände för att göra inlägget kort och koncist ^^
Anima

Kommentera här: