Nemen Hejsan, Det var inte igår.

Det var ett tag sen, Jag har för tillfället tagit en oplanerad bloggpaus och vet ej hur länge den kommer vara. Men har totalt tappat skrivlusten och att skriva när man inte har lust gör ens inlägg bara tråkiga.
 
Vad har hänt? Vad kommer hända?
 
För att uppdatera lite;
 
 
- Secondhanden har sommarstängt till den 03/08, då kommer jag börja där igen medans jag söker annat jobb med hjälp av Jobbcenter.
 
- Jag har med andra ord "semester" just nu.
 
- Har planerat in en massa aktiviteter, nu under dessa veckorna, vad och när berättar jag efter "semestern".
 
- Nu i höst finns det kanske en möjlighet att jag kan få jobb som bibliotikarie eller butiksbiträde på akademibokhandeln, vi får se hur det går med det.
 
- Min kusin har gift sig.
 
- Min fästman har blivit bilägare.
 
Tror jag har fått med allt ^^
 
Bloggen
 
Jag har redan skrivit några inlägg sedan förra månaden:
 
Filmtips söndagarna fortsätter som vanligt, då jag skrev alla i juni och tidssatt dem, tror jag har filmtips fram till september men så länge hoppas jag inte att jag blir borta.
 
22/07 - De 10 bästa böckerna - 2012
10/09 - De 10 bästa böckerna - 2013
09/10 - De 10 bästa böckerna - 2014
 
Det är vad jag har skrivit i förväg, Jag kommer återvända så fort skrivlusten är tillbaka.
 
 
 
Kram Anima♥

TaurusAnima

Kommentera här: