Lat? Jag? Naeee...

Gick till City Gross idag med min fästman vilket är ca 3,5 km (lagom långt enligt mig)
 
Efter handlingen hade vi den här konversationen:
 
Jag: Gud vad tungt och jobbigt det kommer bli att bära detta hela vägen hem. (lång suck med en menande blick på min sambo)
 
Fästman: Vi kan alltid ta bussen hem om du vill.
 
Jag: Om du vill lägga pengar på det så vore det underbart. (jag hade inte plånboken med mig)
 
Så ja, det blev bussen hem, väl hemma så dammsugade jag lite snabbt och sen ikväll ska jag fira min syrra. Fästmannen är genomförkyld så han får stanna hemma.
 
Eftersom jag dammsugade när vi kom hem så tycker inte jag att jag är lat ;)

 
Kram Anima ♥

TaurusAnima

Kommentarer:

1 asd:

Tror inte någon är intresserad utav att läsa det här. Ska du skriva en blogg så gör det ordentligt, annars kan du hålla dig till FB.

Svar: Haters gonna hate. Ingen tvingar dig att läsa. Ha en jätte trevlig kväll :)
Kram Anima
Anima

Kommentera här: