Min Favoritårstid

Jag kan knappt välja en men det skulle nog vara tidig vår om jag måste.
Den tiden då värmen kommer tillbaka efter vintern, då insekterna inte har vaknat riktigt än och då naturen börjar blomstra :) Den tidiga våren när vårkänslorna tar tag i en och då allt börjar leva igen, alla föl, valpar, kissebarn m.m. även om man får stå ut med april-vädret så älskar jag den tidiga våren. ♥
 
Ja, jag älskar den tidiga våren, sen fyller jag år under våren och det har inte alls något med det att göra. (Inte alls, lovar) ;)
 
Some pictures for effect, haha, ha en bra dag alla fina människor, resten kan dra dit pepparn växer 
 
 
 
 
 
 
Detta inlägget sponsras av min dagslista → Klicka Här
 
Kram Anima

Kommentarer:

1 milina.blogg.se:

Jag gillar också våren! Men skulle nog välja sommaren ändå :)

Svar: Neee, för mycket mygg o skit xDnej skojar bara ;) alla har rätt till sin favoritårstid och det är ju tur att smaken är olika :)
Anima

Kommentera här: