I Min Handväska

 
För det första, detta är min vardagsväska och jag älskar den, särskilt den lilla hunden i korgen som jag fick av svärmor ♥ :)
 
 
I locket hittar vi..
  • Mini-anteckningsblock (Används mest till klotter)
  • Busskort (Som inte funkar längre, why are you in my purse?)
 
 
I Bakside facket hittar vi..
  • 3 stycken pennor i olika färger (Man måste kunna färglägga sitt klotter)
  • En Devilish knapp ♥ (Why are you in my purse again?)
  • Kajal (I behov av ny snart)
  • Spegel (Bra att ha när man tror att man har smetat ut sminket)
  • Värktabletter ♥ (De har räddat mig så många gånger när "Tant Röd" är på besök)
 
 
Lätt åtkomligt i huvudfacket hittar vi..
  • Tuggummi ♥ (Jäkligt bra att ha efter fika, kaffe lunch m.m)
  • En gammal trasig borste (Jag bor på ett väldigt blåsigt ställe, denna är ett måste)
  • Läppbalsam (Finns nog inte många tjejer som inte har detta)
  • Liten glittrig väska (Innehåll usb, Mp3-spelare, hörlurar m.m)
  • Liten snygg väska ♥ (Innehåll olika kvinnosaker som är bra att ha när "Tant Röd" är på besök)
 
 
Mindre lätt åtkomligt i huvudfacket hittar vi..
  • Plånbok ♥ (Duh, no way)
  • Läppbalsam nr 2 ♥ (Favoriten kokos som jag fick av min sambo)
  • Förlängnings sladd till hörlurarna (? What, why are you here?)
  • En massa "ploppar"? till hörlurarna (Again why?)
 
 
Det var allt som man kan hitta i min väska, Vad finns i era väskor? (Om du har någon) Samma som i min eller är det något ni inte har eller har ni något mer?
 
Har du blogg torka? Vill du ha Tips? Klicka Här
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 Emelie:

Jätte kul att veta! :)

Svar: nån kan lära sig mycket om någon genom att bara kolla i deras handväska ;-)
Anima

2 Annelie:

kul inlägg! :)

Svar: Tack så mycket :-)
Anima

Kommentera här: