En Låt Med Många Minnen

Idag kommer jag för första gången bli personlig, iallafall enligt min mening.
 
Den här låten sjöngs på min mammas begravning 2004. Man skulle kunna tro att den väcker mycket sorg och ja en del, men även glädje. Jag lyssnade väldigt mycket på denna låten under min tonår och mindes glada stunder tillsammans med mamma. Det tog mig genom många jobbiga tider och nu får den mig att le. Jag har inte lyssnat på den på evigheter, nu när jag gör det så får jag ett leende på läpparna samtidigt som ögonen tåras.
 
Jag valde den här låten till mammas begravning för jag ville påminna alla om att inte fastna i sorgen, djup tanke för en elvaåring kan man säga, för vad visste jag.
 
 
Här är länken till min dagslista som detta inlägget är en del av - Klicka Här
 
Kram Anima♥

Kommentarer:

1 Cina:

Vad fin låt så sann som det är skrivet

2 Elin:

Han har så otroligt skön röst!

Svar: Ja, Håkan är en av mina favorit artister :)
Anima

Kommentera här: