Filmtips Söndag #8

Åttonde filmen ut är..
 
 
Wonderbox (2014)

Regissör: Russell Howard
 
Skådespelare: Russell Howard (Som sig själv)
 
Längd: ca 85 minuter
 
Gener: Comedy
 
Sammanfattning:
Den populära "Mock the Week" panelisten uppträder live framför sin hemmapublik i Bristol som en del av 
hans 2014 sell-out "Wonderbox" turné. Russell utför sitt vanliga glada ungdomhumor av social-kommentering och diskuterar några av glädjeämnena som finns i vardagliga upplevelser.

 

Trailer:

 
 
 
Helt underbar stand-up video och Russell kör på en humor som passar mig utmärkt. Denna filmen är perfekt om du vill få några riktiga skrattanfall. Jag skrattade iallafall tils tårarna började rinna. :P
 
Bloggtorka? → Klicka Här
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 Skogsraah ☾:

Har inte sett! Verkar bra :)

Svar: Den är jätte bra, fast det beror ju på ens humor också :P
Anima

2 milina.blogg.se:

Inte sett den! :)

Svar: Då tycker jag att du ska se den ^^
Anima

3 Netti:

Vilket bra filmtips och den måste jag bara se :-D

Svar: De tycker jag :)
Anima

Kommentera här: