Praktik uppdatering + Efteråt

Okej, så jag klara inte av att vara på praktiken när det är kunder där, för mycket folk på för liten plats. 
Ljudvolymen blir alldeles för hög och outhärdlig, fy säger jag bara.
Dessutom så kan jag ändå inte göra något med böckerna när det är kunder i butiken.
 
Så måndagar blir 9 - 12 och tisdagar - fredagar 10 - 14. :)
 
Det var på mitt egna förslag och chefen tyckte det lät bra och det var han som sa att jag dessutom inte kunde göra något medans det var kunder där.
 
Så just nu är jag skit trött i huvudet och ska ta och lägga mig och vila en stund och samla energi.
 

Jag har ju aspergers och det var en av orsakerna till att jag inte klarade av folket och ljudvolymen men det jag vill komma till är att jag har boendestöd. De kommer en gång i veckan i 45 minuter och kollar så allt rullar på eller så hittar vi på något, som till ex. fika, promenera m.m. Vi träffades idag och gick en runda.
Jag hade kameran med mig så här är ett litet smakprov på resultatet. 
 
 
Ha en trevlig dag :)
 
Kram Anima ♥

Kommentarer:

1 Life of Johanna:

Så fina bilder

bra ni kunde komma fram till en lösning :)

Svar: Tack! Ja, det var inte mycket prat utan jag frågade chefen om vi kunde prata lite och frågade om jag kunde komma in mellan 9 - 12 istället då jag i min diagnos inte klarar av arbetssituationen när butiken är öppen. Han sa okej med en gång och sa att mitt förslag var jätte bra :) Ursäkta väggen med text ^^
Anima

2 laralucy:

härliga bilder!

Svar: Tack :)
Anima

3 milina.blogg.se:

Fina bilder!

Svar: Tack :)
Anima

Kommentera här: